A Reimar és Walter Horten testvérek a második világháború végéig Németország leghíresebb repülőszárnyas repülőgép-tervezői közé tartoztak. Az ebben az ágazatban szerzett tapasztalataikat egy Sonderkommando 9 néven ismert különleges egységbe hozták, amely a repülő szárnyú repülőgépek továbbfejlesztéséért volt felelős. A Horten Ho IX jelzésű, két BMW 003A-1 sugárhajtóművel felszerelt repülőgép fejlesztése 1942-ben kezdődött. Míg az első repülőgép a sugárhajtóművel kapcsolatos problémák miatt csak vitorlázó repülőgépként készülhetett el, a második prototípust a Jumo 004B-1 hajtotta. 1944-ben a V2 hajtotta végre első repülését, elérve a több mint 780 km/h sebességet. A Horten sorozatgyártását áthelyezték a Gothaer Waggonfabrik-hez, és a típusjelölést Go 229-re változtatták. A Gothaer Waggonfabrik első repülőgépe, a Go 229 A-O V3, Jumo 004C motorokat kapott.
- Részletes felületek süllyesztett lemezillesztésekkel
- Wahlweise Fahrwerk behúzva vagy kinyújtva
- Detailliertes Front- és fő futómű
- Detailliertes Cockpit műszerfallal
- Két 30 mm-es ágyú
- Detaillierte Triebwerksfront utánzat és fúvókavég-terület
Matricák 2 változathoz:
- Horten IX/Go 229, JG400, Rote 13
- Horten IX/Go 229, JG400, kék 4
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
Die Brüder Reimar und Walter Horten zählten bis zum Ende des 2. Weltkrieges zu den bekanntesten Konstrukteuren für Nurflügel-Flugzeuge in Deutschland. Sie hatten die Erfahrungen auf diesem Sektor in eine Spezialeinheit eingebracht, die als Sonderkommando 9 für die weitere Entwicklung von Nurflügel-Flugzeugen verantwortlich zeichnete. Die Entwicklung der als Horten Ho IX bezeichneten Maschine, ausgerüstet mit zwei Jettriebwerken vom Typ BMW 003A-1, begann 1942. Während die erste Maschine auf Grund von Schwierigkeiten mit dem Jettriebwerk nur als Gleiter fertiggestellt werden konnte, erhielt der zweite Prototyp als Triebwerk das Jumo 004B-1. 1944 machte die V2 ihren ersten Flug und erreichte dabei Geschwindigkeiten von über 780 km/h. Die Serienfertigung der Horten wurde der Gothaer Waggonfabrik übertragen und die Typenbezeichnung in Go 229 geändert. Die erste Maschine der Gothaer Waggonfabrik, die Go 229 A-O V3 erhielt die Jumo 004C Triebwerke.
- Detaillierte Oberflächen mit versenkten Blechstößen
- Wahlweise Fahrwerk ein- oder ausgefahren
- Detailliertes Front- und Hauptfahrwerk
- Detailliertes Cockpit mit Instrumentenbord
- Zwei 30 mm Kanonen
- Detaillierte Triebwerksfront-Imitation und Schubdüsenendbereich
Abziehbilder für 2 Versionen:
- Horten IX/Go 229, JG400, Rote 13
- Horten IX/Go 229, JG400, Blaue 4