Barbárok az Ugrókapunál
A Második Köztársaság bukása előtt számos külső világ különféle kulturális kísérleteket hozott létre. Egyesek ősi hagyományokat hoztak magukkal, amelyeket az idő és a távolság megváltoztatott, míg mások szándékosan saját életmódot alakítottak ki, utópikus kísérleteket, amelyek a magvilágok monokultúrájával szemben álltak. A Known Worlds feudális társadalma számára ezek a határaikon túli csillagjáró kultúrák…
„barbárok”. Ez a könyv feltárja történetük az ő oldalát: hogyan követelték a
világokban, kialakították saját egyedi kultúrájukat, és a techno-indusztriális társadalom széles körű összeomlása ellenére is sikerült boldogulniuk.
A Vuldrok Űr bemutatja a Vuldrok Star-Nemzeteket és világaikat. A könyv segítségével Vuldrok karaktereket hozhatsz létre; játszhatsz egy eposzt egy Vuldrok csapattal; küldhetsz egy Questing Knights and Cohorts csapatot a Vuldrok űr felfedezésére; vagy forrásként NPC szövetségesek és riválisok létrehozásához - a történetek száma korlátlan. Új elhívásokat, képességeket, felszereléseket és szabályokat tartalmaz a mágiához (pogány teurgia) és a rúnavarázsláshoz - az Anunnakik erejének megszerzéséhez.
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
Barbarians at the Jumpgate
Before the Fall of the Second Republic, many outlying worlds created a variety of cultural experiments. Some brought ancient traditions with them, altered by time and distance, while othersintentionally created their own lifeways, utopian experiments standing against the monoculture of the core worlds. To the feudal society of the Known Worlds, these other star-faring cultures beyond their borders are
“barbarians.” This book reveals their side of their story: how they claimed their
worlds, forged their own unique cultures, and managed to thrive despite the widespread collapse of techno-industrial society.
Vuldrok Space presents the Vuldrok Star-Nations and their worlds. You can use this book to createVuldrok characters; run an epic with a Vuldrok troupe; send a troupe of Questing Knights and Cohorts to explore Vuldrok space; or as a resource for creating NPC allies and rivals — the stories are limitless. Includes new callings, perks, equipment, and rules for magic (pagan theurgy) and runecasting — scavenging the power of the Anunnaki.