"Bob szuper-Soloja mindent megöl, amivel találkozik!"
"A játékosaim mindig egy bárban kezdik a kalandot!"
„Miért nem tudok senkit rávenni a Netrunners játékra?”
Ez rád vall? Referendumok. Legyünk őszinték. Hallottál már ilyen nyafogást -- és nem unod meg? Úgy értem, egyszerűen csak eleged van ebből... annyira, hogy legszívesebben átugrottál volna az asztalon és megölted volna a fickót!? Kivéve... hogy TE vagy az?
Mielőtt visszatérnél a kibererősített öngyilkossághoz; vizsgáld meg az alternatívát: Figyeljetek, ti primitív csavargók!!!! A kiürítetlen CyberPunk játékvezetői útmutató. Megragadtuk a CYBERPUNK hat legjobb (és legvéleményesebb) játékvezetőjét, íróját és játékosát, valamint magát az alkotót is, a nyakuknál fogva, és megkértük őket, hogy mondják meg, mit tegyünk --
Hogyan indítsunk kampányt
Jó karakterszabály-döntések – nem csak szólókra vonatkoznak
Amikor a játékosaid azt hiszik, hogy okosabbak nálad.
Turbózd fel az életutad: Miért pont a Cybergen gyerekeknek kellene ennyi szorongást okozniuk?
Hogyan harcolj egy volt tengerészgyalogos ellen – és ne veszítsd el az összes NPC-det az első körben
Bónuszként megkapod Uncle Mike Dirty Tricks-jét: a Mester jegyzetei ezernyi vadember konferenciájáról.
DE VÁRJ -- van még:
Felrobbantás Pleasure & Profit-nak -- és egy realisztikus, működő robbanóanyag-rendszer!
És egy teljesen indexelt lista az összes új képességről és szabályról, amelyeket valaha közzétettek!
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
"Bob's super-Solo's killing everything he meets!"
"My players always start the adventure in a bar!"
"Why can't I get anyone to play Netrunners??"
Does this sound like YOU? Refs. Let's be honest. You've heard this kind of whining before -- and aren't you sick of it? I mean just fed up to here ... so much that you wanted to leap across the table and kill the guy!? Except...it's YOU?
Before you restore to cyberenhanced suicide; examine the alternative: Listen Up You Primitive Screwheads!!!! The Unexpurgated CyberPunk Referee's Guide. We grabbed six of CYBERPUNK's best (and most opinionated) Referees, writers, and players, as well as the creator himself, by the scruffs of their necks and made them tell us what to do --
How to start a Campaign
Good character rule choices -- that aren't just Solos
When your players think that they're smarter than you.
Beef up your Lifepath: Why should the Cybergen kids get all the angst?
How to run combat against an ex-Marine -- and not lose all your NPCs in the first round
As a bonus, you get Uncle Mike's Dirty Tricks: notes by the Master from a thousand savage conventions
BUT WAIT -- there's more:
Blowing Things up for Pleasure & Profit -- and Explosives system that's realistic and works!
And a completely indexed list of all the new skills and rules ever published!