A Dungeons & Dragons: Kő-papír varázsló játékban a sárkányt megölték, maga után hagyva egy kincset, amiért meg kell küzdeni, a játékosok pedig varázslókként küzdenek azért, hogy a legtöbb aranyat szerezzék meg a sárkány kupacából.
A játékosok egy közös „varázskönyvvel” rendelkeznek, amely kártyákból áll, amelyek különféle jól ismert D&D varázslatokat ábrázolnak, és minden kártya egy egyedi kézmozdulatot ábrázol, amelyet a játékosnak meg kell tennie a varázslat megidézéséhez, miközben egy másik játékosra, a varázslat célpontjára mutat. Minden játékos egyszerre választja ki a varázslatát, és a varázslatok közelebb vagy távolabb vihetik a varázslókat a kincstől, vagy más módon is befolyásolhatják a játék állását. Ez egy találgatás, kielégítő sikerek és gyötrelmes visszafordulások játéka, mivel minden egyes elsütött varázslat potenciálisan befolyásolja a következő varázslatok kimenetelét!
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
In Dungeons & Dragons: Rock Paper Wizard, the dragon has been slain, leaving behind a treasure over which to fight, and the players are wizards who are fighting to claim the most gold from the dragon's pile.
The players have a shared "spellbook" of cards depicting various well-known D&D spells, and each card shows a unique hand gesture that the player must make to cast, while pointing at another player as the target of the spell. All players choose their spells simultaneously, and the spells can move the wizards closer or farther away from the treasure or affect the game state in other ways as well. It's a game of second-guessing, satisfying successes, and agonizing reversals as each spell cast potentially affects the outcomes of the following ones!