A Hidden Agenda a The Resistance kiegészítője, amely három különböző modulból áll:
Assassin modul: Amióta bejelentettük a The Resistance: Avalon játékot, azóta folyamatosan kérték, hogy vegyük át az Avalon izgalmas új szerepeit, és tegyük elérhetővé őket a The Resistance számára. Izgatottan várjuk, hogy ezt most elérhetővé tegyük - a Hidden Agenda Assassin modulja tartalmazza az összes Avalon szerepet, átdolgozva és átnevezve, hogy illeszkedjenek a The Resistance Universe-hoz.
Diszidens modul: Két variáns egyben, a Diszidensek az Avalon promóciók részeként kerültek be. Az egyik változatban a Diszidensek a játék során válthatnak párt - így a játékosok sosem lehetnek biztosak abban, hogy kiben bízhatnak. A második változatban a két Diszidens ismeri egymást - így a megtévesztés vádja már a játék elején elkezdődik.
Csapdás Modul: Minden javasolt Mission Team tartalmaz egy plusz személyt, aki nem vesz részt a küldetésben. A vezető elkülönít egy csapattagot, és minden mozdulatát figyeli - ügyelve arra, hogy ne tudják megakadályozni a küldetés meghiúsulását. Ha kém vagy a Mission Team-on, soha nem tudhatod, hogy a küldetés meghiúsulását okozod-e, vagy egyszerűen csak elárulod a kilétedet. De az ellenállás tagjainak jóvá kell hagyniuk néhány küldetést, tudván, hogy egy kém van a nyomukban, és bízniuk kell abban, hogy a vezető úgy dönt, hogy elkülöníti a kémet.
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
Hidden Agenda is an expansion to The Resistance that consists of three different modules:
Assassin Module: Ever since we announced The Resistance: Avalon the request has been to take the exciting new roles from Avalon and make them available for The Resistance. We are very excited to now make that available - the Assassin module of Hidden Agenda contains all the Avalon roles, rethemed and renamed to fit into The Resistance Universe.
Defector Module: Two variants in one, the Defectors were included as part of the Avalon promos. In one variant, the Defectors can switch allegiance during the game - ensuring that players are never quite certain who to trust. In the second variant version the two Defectors know each other - ensuring that the accusations of deceit begin from the very opening of the game.
Trapper Module: Every proposed Mission Team includes an extra person that won't go on the mission. The leader will isolate a team member and watch their every move - making sure they can't make the mission fail. If you are a spy on the Mission Team, you’ll never know if you will cause a mission to fail or simply be giving your identity away. But resistance members will have to approve some missions knowing that a spy is on them and trust that the leader chooses to isolate the spy.