A peremről hívogat az ismeretlen. A Pathfinder Dark Archive olyan titkokat tartalmaz, amelyeket bármelyik játékos vagy játékmester felhasználhat a Pathfinder játékaiban megbúvó paranormális jelenségek felfedésére! Ez a hátborzongatóan titkos, 224 oldalas, keményfedeles szabálykönyv két új karakterosztályt mutat be, amelyek tökéletesek a megmagyarázhatatlanok felfedezésére: Engedd szabadjára elméd kimondhatatlan erejét médiumként, vagy használd ki a természetfeletti titkokat és misztikus eszközöket thaumaturgként!
Ezeken az új kasztokon túl nyolc titkos ügyirat kínál játékoslehetőségeket, GM eszközöket és ismereteket egy-egy paranormális témában, beleértve:
- Furcsa kriptidák pillanthatók meg az éjszakában, felszerelés a követésére, és az erők, amelyeket egy velük való találkozás túlélésével szerezhetsz
-Kultuszok és ezoterikus hiedelmek, apokrif isteni mágiával és azzal a titokkal, hogyan válhat élő edénnyé egy hátborzongató lény számára
-Időbeli anomáliák, archetípusokkal, amelyek az idő felszínén suhannak, és egy új rejtéllyel a jósok számára, akik nem kötődnek az oksághoz
Minden fájl egy rövid kalanddal zárul, amely elmeríti a játékosokat a paranormális világban, Golarion egész területén – játssz mind a nyolcat, hogy felfedezd a Age of Lost Omens megmagyarázhatatlan jelenségeit!
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
From the fringes, the unknown beckons. Pathfinder Dark Archive contains secrets that any player or GM can use to reveal the paranormal lurking in their Pathfinder games! This spine-tinglingly secretive 224-page hardcover rulebook presents two new character classes perfect for delving into the unexplained: Unleash the untold power of your mind as the psychic or leverage supernatural secrets and mystic implements as the thaumaturge!
Beyond these new classes, eight secret case files each provide player options, GM tools, and lore into a different paranormal topic, including:
-Strange cryptids glimpsed in the night, gear to track them, and the powers you might gain by surviving an encounter with one
-Cults and esoteric belief, with apocryphal divine magic and the secret of becoming a living vessel for an eldritch being
-Temporal anomalies, with archetypes that skim along the surface of time and a new mystery for oracles unbound from causality
Each file concludes with a short adventure to immerse players in the paranormal, spanning across Golarion—play all eight to uncover the inexplicable phenomena of the Age of Lost Omens!