A Root egy kaland- és háborús játék, ahol 2-4 játékos küzd meg egy hatalmas vadon feletti uralomért.
A gonosz Cat márkiné lefoglalta a hatalmas erdőt, hogy kiaknázza annak kincseit.
Uralma alatt az erdő számos teremtménye összefogott. Ez a Szövetség igyekszik megerősíteni erőforrásait és megdönteni a macskák uralmát. Ebben a törekvésben a Szövetség igénybe veheti a vándorló Vagabondok segítségét, akik képesek átjutni a veszélyesebb erdei ösvényeken. Bár egyesek együttérezhetnek a Szövetség reményeivel és álmaival, ezek a vándorok elég idősek ahhoz, hogy emlékezzenek a nagy ragadozó madarakra, amelyek egykor az erdőket uralták.
Eközben a régió szélén a büszke, veszekedő Sasfészek új parancsnokot talált, aki reményeik szerint a frakciójukat ősi joguk visszaszerzésére fogja vezetni.
Minden készen áll egy versenyre, amely eldönti a nagy erdő sorsát. A játékosokon múlik, hogy melyik csoport ereszti meg végül a gyökereit.
A Root a következő lépést képviseli az aszimmetrikus dizájn fejlesztésében. A Vast: the Crystal Caverns-hoz hasonlóan a Root minden játékosának egyedi képességei és más győzelmi feltétele van. Most, gyönyörű, többcélú kártyák segítségével egy valóban aszimmetrikus dizájn soha nem volt még ennyire elérhető.
A Macskák gépépítéssel és logisztikával foglalkoznak, miközben megpróbálják felügyelni a hatalmas vadont. Fa gyűjtésével műhelyeket, fűrészmalmokat és laktanyákat tudnak építeni. Új épületek és kézműves termékek építésével nyernek.
A Sasfészek összegyűjti héjáit, hogy visszafoglalják az Erdőt. A lehető legtöbb területet kell elfoglalniuk és fészket kell építeniük, mielőtt újra veszekedésbe kezdenek.
A Szövetség az árnyékban rejtőzik, erőket toboroz és összeesküvés-terveket sző. Lassan kezdik, és drámai késői jelenlétté válnak – de csak akkor, ha sikerül kordában tartaniuk a többi játékost.
Eközben a Kóborló a konfliktus minden oldalát a saját hasznára fordítja, miközben egy rejtélyes küldetést rejteget. Fedezd fel a táblát, harcolj más frakciókkal, és dolgozz rejtett célod elérésén.
A Rootban a játékosok irányítják a történetet, és az egyes szerepek közötti különbségek páratlan interakciós és újrajátszhatósági szintet teremtenek. A Leder Games meghív téged és családodat a Root fantasztikus világának felfedezésére!
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
Root is a game of adventure and war where 2 to 4 players battle for control of a vast wilderness.
The nefarious Marquise de Cat has seized the great woodland, intent on harvesting its riches.
Under her rule, the many creatures of the forest have banded together. This Alliance will seek to strengthen its resources and subvert the rule of Cats. In this effort, the Alliance may enlist the help of the wandering Vagabonds who are able to move through the more dangerous woodland paths. Though some may sympathize with the Alliance’s hopes and dreams, these wanderers are old enough to remember the great birds of prey who once controlled the woods.
Meanwhile, at the edge of the region, the proud, squabbling Eyrie have found a new commander who they hope will lead their faction to resume their ancient birthright.
The stage is set for a contest that will decide the fate of the great woodland. It is up to the players to decide which group will ultimately take root.
Root represents the next step in our development of asymmetric design. Like Vast: the Crystal Caverns, each player in Root has unique capabilities and a different victory condition. Now, with the aid of gorgeous, multi-use cards, a truly asymmetric design has never been more accessible.
The Cats play a game of engine building and logistics while attempting to police the vast wilderness. By collecting Wood they are able to produce workshops, lumber mills, and barracks. They win by building new buildings and crafts.
The Eyrie musters their hawks to take back the Woods. They must capture as much territory as possible and build roosts before they collapse back into squabbling.
The Alliance hides in the shadows, recruiting forces and hatching conspiracies. They begin slowly and build towards a dramatic late game presence–but only if they can manage to keep the other players in check.
Meanwhile, the Vagabond plays all sides of the conflict for their own gain, while hiding a mysterious quest. Explore the board, fight other factions, and work towards achieving your hidden goal.
In Root, players drive the narrative, and the differences between each role create an unparalleled level of interaction and replayability. Leder Games invites you and your family to explore the fantastic world of Root!