Tzolk‘in: A maja naptár új játékmechanizmust mutat be: dinamikus
munkások elhelyezése. A különböző maja törzseket képviselő játékosok lehelyezik a munkásaikat.
a csatlakoztatott fogaskerekeken dolgozók, és ahogy a fogaskerekek forognak, vesznek
a munkavállalókat értékesebb cselekedetekre.
Egy kör során a játékosoknak vagy egy vagy több munkást kell elhelyezniük a fogaskerekek szabad helyeire, vagy ehelyett fel kell venniük egy vagy több munkást. A munkások lehelyezése kukoricába kerül, amelyet a játékban pénznemként használnak, és az etetéshez is szükség van rá. Egy munkás felvétele lehetővé teszi a játékos számára, hogy a munkás helyzetétől függő akciót hajtson végre. Ha egy munkást egy forgó fogaskeréken hagy, az erősebb akcióra vált.
A játék a központi Tzolk‘in felszerelés egy teljes körforgása után ér véget. Építs sok épületet, vagy kedveld az isteneket kristálykoponyák mély barlangokba helyezésével. Ezek csak kettő a győzelemhez vezető számos út közül!
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
Tzolk‘in: The Mayan Calendar presents a new game mechanism: dynamic
worker placement. Players representing different Mayan tribes place their
workers on connected gears, and as the gears rotate they take
the workers to more valuable actions.
During a turn, players must either place one or more workers onto available spots on the gears, or instead, pick up one or more workers. Placing workers costs corn, which is used as a currency in the game and is also needed for feeding. Picking up a worker allows a player to perform an action depending on the position of the worker. Leaving a worker on a gear as it rotates moves it to a more powerful action.
The game ends after one full revolution of the central Tzolk‘in gear. Construct many bulidings, or please the gods by placing crystal skulls in deep caves. These are just two of the many paths to victory!