A Ra egy árveréses és gyűjthető játék Ancient Egyptian témával. Minden körben a játékosok sok lapkát vásárolhatnak a licitlapkáikkal (napjaikkal). Miután egy játékos elhasználta a napjait, a többi játékos addig folytatja, amíg ők is hasonlóképpen nem tesznek, ami olyan helyzetet teremthet, hogy egyetlen, verseny nélküli játékos licitál a lapkákra, mielőtt a kör véget érne. Feszültség fokozódik, mert a kör véget érhet, mielőtt minden játékosnak lehetősége lett volna megnyerni a korszak három tételét. A különböző lapkák vagy azonnali pontokat adnak, vagy megakadályozzák a negatív pontokat, ha bizonyos típusok nincsenek meg a kör (korszak) végén, vagy pontokat adnak az utolsó kör után. A játék három "korszakig" (körig) tart. A játék rövid tanulási görbét kínál, és a tapasztalt játékosok gyorsnak és játékosnak találják.
*A fenti szöveg automatikus fordítással lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az alábbiakban találod.
Ra is an auction and set-collection game with an Ancient Egyptian theme. Each turn players are able to purchase lots of tiles with their bidding tiles (suns). Once a player has used up his or her suns, the other players continue until they do likewise, which may set up a situation with a single uncontested player bidding on tiles before the end of the round occurs. Tension builds because the round may end before all players have had a chance to win their three lots for the epoch. The various tiles either give immediate points, prevent negative points for not having certain types at the end of the round (epoch), or give points after the final round. The game lasts for three "epochs" (rounds). The game offers a short learning curve, and experienced players find it both fast-moving and a quick play.